مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 17:052021-08-17ورزشي

جهت تعظیم شعائر حسینی(ع) با رعایت پروتکلهای بهداشتی 


مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: این سازمان با رعایت پروتکلهای بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه هایی جهت تعظیم شعائر حسینی(ع) در طول ماه محرم برگزار می کند.

- ایسنا/قم مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: این سازمان با رعایت پروتکلهای بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه هایی جهت تعظیم شعائر حسینی(ع) در طول ماه محرم برگزار می کند.

ابوالقاسم مقیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اقامه عزای سیدالشهداء (ع) در ماه محرم از مهم ترین شعائر دینی است که هرگز نباید رنگ فراموش به آن زده شود اما به خاطر شیوع و جولان بی امان کرونا؛ محرم امسال متفاوت تر از سالهای دیگر شده و طبعا برگزاری آیین های دینی را نیز با محدودیت های همراه کرده است.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا نتوانسته ذره ای خلل در ارادت قلبی و محبت دیرینه دلباختگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در برگزاری آیین عزاداری با پایبندی به پروتکلهای بهداشتی و شیونامه نامه های ابلاغی ایجاد کند و به همین منظور سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم نیز برنامه های خود را در راستای تعظیم شعائر حسینی(ع) بر مبنای مصوبات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا پی ریزی نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهت تعظیم شعائر حسینی(ع) با رعایت پروتکلهای بهداشتی 

جهت تعظیم شعائر حسینی(ع) با رعایت پروتکلهای بهداشتی